ZADANIE NR 1: przygotować studium przypadku dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na podstawie oglądania krótkich scen z wybranego z następujących filmów:
Toy Story 3; Bradley Raymond, Lee Unkrich
[Rec]; Jaume Balagueró, Paco Plaza, Rewers; Borys Lankosz
Proces Joanny d’Arc; Robert Bresson
Iluminacja; Krzysztof Zanussi, Cyrulik syberyjski; Nikita Michałkow
Kapryśne lato; Jiří Menzel
Nakarmić kruki; Carlos Saura, Battle Royale; Kinji Fukasaku
Spider-Man 2 ; Sam Raimi, Mucha; David Cronenberg
Młodzi gniewni; John N. Smith
Siedem lat w Tybecie; Jean-Jacques Annaud, Marzyciel; Marc Forster
Męskie wakacje; Librado Baracio
Quest; Jean-Claude Van Damme
SYMULACJA NR 3: przygotować muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na bazie tekstu do wybranego z następujących przebojów:
Hendrix Jimi Experience, The, Are You Experienced?, Kazik Na Żywo, Porozumienie Ponad Podziałami
Björk, Debut, Yes, Yessongs, Troggs, The, Wild Thing
Perfect, Live, Them, The Angry Young Them, Sting, …Nothing Like The Sun
Gabriel, Peter, So
ZADANIE NR 3: – Umiejętność zrozumiałego formułowania niejasnych informacji. Stworzyć komunikatywną dla statystycznego polaka zasadę przyjmowania dowolnej zwymienionych tutaj tabletek:
71.0, Hormony płciowe – antyandrogeny o budowie steroidowej
102.2, Antybiotyki linkozamidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
200.1, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – proszki i aerozole
185.0, Leki psychoanaleptyczne – metylfenidat, atomoksetyna
12.2, Leki przeciwzapalne działajace na jelita – mesalazyna – produkty do stosowania doodbytniczego – stałe postacie farmaceutyczne
165.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – gabapentyna
77.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – inhibitory 5-alfa reduktazy